Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

The Sweater Weather Tag !

The Sweater Weather Tag !

Γεια σας!Καθόμουν και χάζευα τα blogs με τις νέες τους αναρτήσεις,τις χειμωνιάτικες τάσεις της μόδας,τις φανταστικές συνταγές και ποιο μακιγιάζ ταιριάζει αυτή την εποχή καθώς και τα tips προϊόντων ομορφιάς και καθαρισμού.


Και τσουπ έπεσα πάνω στο
(επισκεφτείτε το και δεν θα χάσετε)
που με έχει κάνει tag στο παρακάτω 
χειμωνιάτικο ερωτηματολόγιο και θα ήθελα να την ευχαριστήσω πολύ που με σκέφτηκε και με τίμησε!

  • Ποια είναι η αγαπημένη σου μυρωδιά σε κερί ; 
Συνήθως προτιμώ τα κεριά με άρωμα βανίλια,φράουλα και σοκολάτα !

  • Καφές,τσάι ή ζεστή σοκολάτα ;
Δαγκωτό σοκολάτα με σαντιγί (άντε χωρίς) είτε γεύση είτε σιρόπι σοκολάτας είτε μπανάνας.Τσάι σπάνια και μόνο εάν έχω πονόλαιμο.Καφέ..συγνώμη αλλά δεν μου αρέσει !

  • Ποιο είναι το νούμερο 1 αγαπημένο σου πράγμα το Φθινόπωρο/Χειμώνα ;
Να κάθομαι στο τζάκι οικογενειακά ή όταν νυχτώνει να ακούω μουσική ή να χαζεύω 
τα φωτάκια στο δέντρο(πριν ξεστολίσουμε).

  • Ποια τάση μακιγιάζ προτιμάς ;τα σκούρα χείλη ή το eyeliner ;
Προτιμώ να βάφω έντονα τα μάτια μου και τα χείλη μου όχι τόσο αλλά υπάρχουν φορές ειδικά το χειμώνα που τα βάφω με σκούρο μολύβι.

  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι αυτό το Φθινόπωρο/Χειμώνα ;
Το βυσσινί-μπορντό-μαύρο.

  • Αγαπημένο Φθινοπωρινό/χειμερινό άρωμα ;
Το Scarlett της cacharel.

  • Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο φαγητό ;
Γαλοπούλα με μέλι,πορτοκάλι και μπαλσάμικο.

  • Skinny jeans ή κολάν ;
Κολάν γιατί αν και έχω jeans είναι πιο άνετα και μπορώ να φάω μέχρι σκασμού (χάχα)!!


  • Μπότες ή ugg ;
Εννοείται μπότες...πιο κομψές για τα γούστα μου.

  • Καπέλα ή κασκόλ ;
Παγίδα ερώτηση νομίζω.Έχω πιο πολλά χοχουλιάρικα κασκόλ και τα φοράω με την πρώτη ευκαιρία αλλά και στα σκουφάκια μου που είναι πλεκτά (χειροποίητα) δεν λέω όχι !

  • Τι καιρό έχει το φθινόπωρο εκεί που ζείτε ;

Αθήνα...βροχές,υγρασία !
Αν με ρωτούσατε μια μέρα πριν θα έλεγα ηλιοφάνεια μέχρι μέσα Ιανουαρίου!

  • Έχετε κάποιο αγαπημένο Φθινοπωρινό/Χειμωνιάτικο τραγούδι ή απλά ένα τραγούδι που αγαπάτε αυτό το χρονικό διάστημα ;
Προσωπικά ακούω κυρίως ελληνικά αλλά τώρα τελευταία ακούω 

Και κάπου εδώ ολοκλήρωσα το ερωτηματολόγιο μου.
Τώρα με την δική μου σειρά θα προτείνω τα blogs(κοπέλες) που θα ήθελα να γνωρίσω καλύτερα !!


Σας ευχαριστώ πολύ !
Τα λέμε σύντομα με νέες συνταγές !
Φιλάκια!!


5 σχόλια:

  1. Χιχιχι σε ευχαριστώ για τη τιμή που μου έκανες και αν κάνεις λιγουλάκι υπομονή θα έχεις τις απαντήσεις σου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I'll also take my time και θα χαρώ να απαντήσω κι εγώ!!
    Μου άρεσαν οι δικές σου απαντήσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω για το βραβείο!!! :) ωραιες οι ερωτησεις και οι απαντησεις σου φυσικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή