Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΟ ΣΠΙΤΑΚΙ !

ΣΠΙΤΑΚΙ ΑΠΟ ΣΟΚΟΛΑΤΑ !!!

Νομίζω ήρθε η ώρα για το γλυκό..μπορεί και να άργησα κιόλας !! Αυτή την ιδέα την πήρα από την εκπομπή της ''Ελένης''  και μου άρεσε και είπα να την υλοποιήσω στα γενέθλια του ξαδέρφου μου
 (εγώ θα το ήθελα και για τούρτα) και φαγώθηκε όλο..
βέβαια η καρδιά μου ράγισε εκείνη την ώρα που το έκοψαν αλλά ήταν κόλαση το άτιμο!!!


Το συστήνω ανεπιφύλακτα για ένα υπέροχο,πεντανόστιμο,σοκολατένιο,πρωτότυπο και σχετικά φτηνό δώρο 
για παιδικό πάρτι !


Τα υλικά μας :

  • 2 ποτήρια αλεύρι
  • 4 κ.σ σούπας κακάο
  • 1 κ.γ μπέικιν πάουντερ
  • 1 βανίλια
  • 250 γρμ. βούτυρο
  • 200 γρμ. σοκολάτα κουβερτούρα
  • 1 1/2 ποτήρι ζάχαρη
  • 4 αυγά
  • 1 ποτήρι γάλα
(ουσιαστικά πρόκειται για κέικ σοκολατένιο και επειδή εγώ δεν ήθελα να ξοδέψω τόσα χρήματα για τις κουβερτούρες..πιστέψτε με έβαλα μια και έγινε τέλειο και άλλη τόση στο γλάσο.)

Για το γλάσο σοκολάτας :
  • 350 γρμ. σοκολάτα κουβερτούρα
  • 300 ml κρέμα γάλακτος

Εκτέλεση :
  • Χτυπάμε το βούτυρο μέχρι να ασπρίσει και προσθέτουμε τη ζάχαρη και την βανίλια.Συνεχίζουμε για άλλα 3 λεπτά και προσθέτουμε τα αυγά.
  • Σε ένα κατσαρολάκι ζεσταίνουμε το γάλα και την κουβερτούρα σε κομμάτια μέχρι να λιώσει η σοκολάτα.
  • Σε ένα δεύτερο μπολ βάζουμε το αλεύρι,το κακάο και το μπεικιν.

  • Στην συνέχεια στο πρώτο μείγμα ρίχνουμε το γάλα με την λιωμένη κουβερτούρα και σιγά σιγά το μείγμα με το αλεύρι.
  • Το χτυπάμε καλά και το βάζουμε μέσα σε 2 λαδωμένα τετράγωνα ταψάκια (20 x 20 ) ή με λαδόκολλα.
  • Ψήνουμε στους 200 βαθμούς πάνω κάτω για 45-50 λεπτά.


  • Τα αφήνουμε να κρυώσουν για να μην διαλυθούν.Το ένα τετράγωνο το κόβουμε σε 2 παραλληλόγραμμα και το άλλο σε 2 τρίγωνα.
  • Παίρνουμε τα παραλληλόγραμμα το ένα πάνω στο άλλο και ρίχνουμε το γλάσο απο πάνω και ανάμεσά τους για να κολλήσουν.


  • Μετά τοποθετούμε τα 2 τρίγωνα απο πάνω και κάνουμε την ίδια διαδικασία.





















  • Το βάζουμε στο ψυγείο να παγώσει και επαναλαμβάνουμε την διαδικασία για 2 με 3 φορές ακόμα (είναι αρκετό το γλάσο...εγώ το έβαλα σε ένα μπολ στην κατάψυξη και έφτιαξα επικάλυψη τούρτας άλλη μέρα!)



  • Τοποθετήστε πάνω στην σκεπή τα μπισκότα σας όπως θέλετε,εγώ τα έκανα σαν κεραμίδια. 


  • ΓΛΑΣΟ ΡΟΥΑΓΙΑΛ :
    • 3 ασπράδια(τα χτυπάμε να γίνουν μαρέγκα)
    • 650 γρμ. άχνη ζάχαρη (να γίνει παχύρρευστη)
    (μου βγήκε υπερβολική ποσότητα γλάσου ,οπότε την μισή δόση να κάνετε)

    ΤΩΡΑ ΒΑΛΤΕ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ!!

    Εγώ το διακόσμησα με πολύχρωμη τρούφα και smarties !!!
    όπου ήθελα να τοποθετήσω κάτι, ουσιαστικά χρησιμοποιούσα για κόλα το γλάσο ρουαγιάλ.
    Σας προτείνω τα μπισκότα να τα κολλήσετε για σιγουριά με αυτό.

    και ΤΑ ΤΑ ΤΑΑΝ....







    Δεν χορταίνω να το βλέπω!
    Ελπίζω να σας άρεσε να το δοκιμάσετε και να μου πείτε την γνώμη σας !!!

    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

    14 σχόλια:

    1. καλημέρα!!!!!!!! αυτο δεν είναι σπιτι ειναι βιλα!! υπερπαραγωγη! και το κανες αν φαίνεται πανευκολο! μπραβο

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. σευχαριστώ πολύ πολύ!!ήταν σπιταρόνα!!εύκολο είναι! κάντο και θα με θυμηθείς!!Φιλάκιαα

        Διαγραφή
    2. Το έκανες πανέμορφο το σοκολατοσπιτάκι σου, γεια στα χεράκια σου.
      Οι 4 κουταλιές σούπας στα υλικά, τι ακριβώς είναι??
      Φιλάκια!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. σε ευχαριστώ πολύ!!!ουπς παράλειψη!!!κακάο είναι το συμπλήρωσα!!!Φιλάκιαα

        Διαγραφή
    3. Με το δίκιο σου ρίγησε η καρδιούλα σου όταν κόβατε αυτό το καλλιτέχνημα αλλά η γλύκα του σε αποζημίωσε το ίδιο με την εμφάνισή του!!!! Καταπληκτικό και το έκανες να δείχνει τόσο εύκολο!!!!!
      Μπράβο Πολυτίμη μου!!!!
      Καλό τριήμερο να έχετε και καλά Κούλουμα!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Εμ...άσε οταν το έκοβαν όντως αλλά η γεύση με αποζημίωσε πλήρως!!!Είναι εύκολο αρκεί να έχεις όρεξη φαντασία και ένα καλό λόγο να το κάνεις!Εγώ είχα το ξαδερφάκι μου!!ΣΕ ευχαριστώ πολύυυ!!!Καλό τριήμερο και σε εσένα !!Καλά Κούλουμα!!Φιλάκια

        Διαγραφή
    4. Η απόφαση για να χαλάσεις ένα τόσο χαριτωμένο σοκολατένιο σπιτάκι είναι δύσκολη πράγματι αλλά φαντάζομαι η γεύση και η απόλαυση σας αποζημίωσε..Φιλάακιαα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Εγώ δεν ήθελα να το χαλάσουν αλλά αφού ήθελαν...το φωτογράφησαν και πήραν την μεγάλη απόφαση να το απολαύσουν!!χαχα!!!Έτσι κι αλλιώς αντέχει εκτός ψυγείου 5 μέρες !!Φιλιά

        Διαγραφή
    5. μιαμ μιαμ μιαμμ:!!!εμείς φτιάχνουμε τέτοιο κλασσικά κάθε Χριστούγεννα!!! τέλεια η διακόσμηση που του έκανες, αλλά ναι λυπάσαι να το χαλάς!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Αχ τι ωραία ιδέα ειδικά χιονισμένοοοο!!Τέλεια εποχή και συνδυάζεται άψογα με σοκολάτα!!Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου!!!Φιλάκια

        Διαγραφή
    6. ποποποποπ!!!!!!μου έτρεξαν τα σάλια σου λέωωωωωωωωωωω

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. xaxax!!ασεεε ασεεεε!!εμένα να δεις την ώρα που το έφτιαχνα ήθελα να βουτήξω μέσα!

        Διαγραφή