Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

ΜΙΛΦΕΪΓ ΤΣΟΥΡΕΚΙ

ΜΙΛΦΕΪΓ ΤΣΟΥΡΕΚΙ

Μια διαφορετική νότα στο τσουρέκι!
Εάν είστε λάτρεις του τσουρεκιού δοκιμάστε το!

  Γλυκό αν μη τι άλλο Χριστουγεννιάτικο αφού βασίζεται στην κανέλα !

Ας ξεκινήσουμε να δούμε την συνταγή που την πρωτοείδα στην εκπομπή ''Ελένη'' και ήθελα οπωσδήποτε να την δοκιμάσω και να σας πω την γνώμη μου !

ΥΛΙΚΑ 
Για το τσουρέκι :
  • 1  1/2 φλ. γάλα (χλιαρό)
  • 4 κ.σ ζάχαρη
  • 20 γρμ. ξερή μαγιά
  • 3 αυγά
  • ξύσμα από ένα πορτοκάλι
  • 200 γρμ. βούτυρο λιωμένο
  • 800 γρμ. αλεύρι για τσουρέκι 
ΕΚΤΕΛΕΣΗ :

Ανακατεύουμε σε ένα μπολ το γάλα,την ζάχαρη και την μαγιά και την αφήνουμε να φουσκώσει για 10 λεπτά.

Τα μεταφέρουμε στο μίξερ (εγώ δεν είχα)και είχα χειρός και ρίχνουμε 4 κ.σ αλεύρι.Χτυπάμε και προσθέτουμε σταδιακά τα αυγά,την ζάχαρη και το ξύσμα πορτοκαλιού. Στην συνέχεια το βούτυρο και σιγά σιγά το αλεύρι μέχρι να γίνει ζύμη.Το αφήνουμε να ξεκουραστεί για 1 ώρα.

εδώ είναι το πριν και το μετά!


Τώρα πάμε να συνεχίσουμε την συνταγή μας ...
μην μου αγχώνεστε δεν θέλουμε πολύ ακόμα.

ΥΛΙΚΑ 
Για το μιλφεϊγ τσουρέκι :
  • 75 γρμ. βούτυρο (λιωμένο)
  • 1  1/2 φλ. ζάχαρη
  • 1 κ.γ κανέλα (και λίγο παραπάνω)
ΕΚΤΕΛΕΣΗ :
Ανοίγουμε την ζύμη σε παραλληλόγραμμο (50 x 25 ) και την βάζουμε στο ψυγείο για 10 λεπτάκια.Κόβουμε την ζύμη σε 5 κομμάτια (λωρίδες περίπου 10 εκατοστών).


Αλείφουμε την πρώτη με βούτυρο και πασπαλίζουμε με την ζάχαρη-κανέλα.Βάζουμε το άλλο φύλλο από πάνω και επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία.


Στην συνέχεια κόβουμε την ζύμη σε 6 κομμάτια και τα τοποθετούμε κάθετα σε μακρόστενη φόρμα του κέικ 
(εγώ τα έβαλα σε μακρόστενα φαρδιά μιας χρήσης).
Αφού την έχουμε βουτυρώσει πριν.
(πασπαλίστε και μέσα με ζάχαρη-κανέλα)
Ψήνουμε στους 180 για 30 λεπτά.
(δεν ήταν αρκετός ο χρόνος,οπότε εγώ το άφησα 50+ λεπτά)


Αυτό ήταν !!
(στο τέλος ρίξτε κι άλλη ζάχαρη-κανέλα από πάνω)


Πολύ τσουρέκι !Χα !!Μιαμ !
 Κοιτάξτε' το!


Εγώ το σέρβιρα με παγωτό βανίλια αλλά είμαι σίγουρη πώς θα του πήγαινε και χειροποίητο σιρόπι καραμέλα.
Να σας πω την αλήθεια αν το ξανάκανα θα έβαζα πουρέ μήλου ανάμεσα ή μικρά κομματάκια !


ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΑΠΟΛΑΥΣΗ !!

2 σχόλια:

  1. Μα τι όμορφο, μπράβο σου!
    Θα το φτιάξω μ΄άρεσε πολύ. Μ΄αρέσουν τα γλυκά με ζύμες και ετούτο εδώ είναι επιτυχημένο.

    Καλησπέρα Πολυτίμη μου και Χρόνια Πολλά!
    Να περάσεις μια όμορφη Πρωτοχρονιά!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όντως πολύ νόστιμο!!Σου εύχομαι καλη επιυχία για το γλυκό και κυρίως μια όμορφη με αγάπη και γεμάτη ευχές Πρωτοχρονιά !Σε ευχαριστώ πολυ!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή